Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-20 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 501 Kč a máte dopravu ZDARMA
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží

Reklamací máme naprosté minimum, proto všechny tyto situace řešíme u našich dodavatelů, a to

Raz Dva Tři.

Zboží nám zašlete stejným typem dopravy, jakým jste ho dostali, ale nikdy ho nezasílejte na dobírku, takové zboží nemůžeme přebrat.

Pro reklamaci nastávají většinou tyto situace a zde popisujeme jejich řešení:

  1. Vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dní od převzetí.

Zboží, které jste si objednali nesplnilo vaše očekávání, proto by jste ho rádi vrátili. Máte na to ze zákona právo do 14 dní od převzetí. (nikoliv od objednání). Stačí vyplnit následující formulář, přiložit ke zboží a zaslat nám zboží zpět. Platbu vám vrátíme nejpozději do 14 dní od převzetí a po provedené kontrole.

Pozor na toto se zákon nevztahuje, pokud jste firma nebo OSVČ, tedy, pokud nakupujete zboží na IČ. Dále, se nevztahuje na CD, DVD, a další datové nosiče s Hudbou a Softwarem, dále taky licenční klíče.

 

Adresa pro poslání:

Obchod123.cz – Reklamace
Mutyaba Ramon
Kallabova 1939/25
616 00  Brno

Formuláře - odstoupení od smlouvy:

  

       

  1. Poškozená dodávka

V případě doručení objednávky, kdy je jasně poškozený obal, dodávku „prosím jen vyfoťte“ ale v žádném případě ji nepřebírejte a nechte ji zaslat zpět. Fotografie nám zašlete na reklamace@obchod123.cz a informujte nás i na naší infolince +420 733 22 10 44. V případě, že bude z fotky patrné, že je zásilka (krabice), otevřená, pootevřená, poškozená. Obratem vám zašleme novou zásilku se stejnou objednávkou, abyste nemuseli čekat. Máte ovšem také právo, chtít objednávku zrušit a v tomto případě vám peníze obratem vrátíme hned, jak k nám zásilka dorazí.

  1. Nekompletní dodávka / jiné zboží

V případě, že by vám přišla nekompletní dodávka, tedy v balíčku nebylo vše co jste si objednali nebo by vám přišlo jiné zboží. Neprodleně nás informujte na reklamačních kontaktech a situaci okamžitě prověříme. Opravdu prosíme, tuto situaci neprodleně nahlaste ať ji můžeme společně okamžitě po převzetí vyřešit.

  1. Poškozené / nefunkční zboží

Pokud reklamujete poškozené zboží, vyplňte prosím tyto reklamační formuláře a zašlete spolu se zbožím na níže uvedené kontakty a zároveň nás informujte na reklamace@obchod123.cz


Adresa pro poslání:

Obchod123.cz – Reklamace
Mutyaba Ramon
Kallabova 1939/25
616 00  Brno

Reklamační formuláře:

  

       

Při zaslaní zboží, vždy pošlete veškeré příslušenství, které je součástí produktu.  Zboží prosím nezasílejte bez řádně vyplněného formuláře. 

Ze zákona máme pro vyřízení reklamace 30 dnů, vždy se však snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratším možném termínu. A to vrácením peněz nebo případnou výměnou.

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

 

Nakoupíte raz dva tři. PC & notebooky, periferie, tiskárny, spotřební materiál, mobily a elektroniku.

 

                     

 

Kam zboží doručíme

Zboží vám doručíme až k vám a na výdejní místa našich partnerů.
+ 7397 míst síť Zásilkovna
+ 2500 míst síť Česká pošta + Balíkovna

 

 
Kontakty
Zákaznická podpora Obchod 123
Zákaznická podpora Obchod 123
(Po-Pá, 8-20 hod.)
Copyright 2021 | Obchod123.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz